مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-10اقتصادي

فارس من| احمدی: اختصاص اعتبار به روستاها تنها برمبنای جمعیت نیست


سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: شاخص های اختصاص اعتبار به روستاهای سطح استان متفاوت است و در این زمینه براساس نیاز و رفع محرومیت ها اختصاص اعتبار صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در سوژه ثبت شده عنوان شد؛ روستای هندوری بخش بندپی شرقی مازندران با جمعیتی 185 نفر اما اختصاص بودجه سالانه 30 میلیون تومان.

حال این پول اندک باید برای رفع مشکلات روستا، توسعه آب و راه های روستایی و پرداخت حقوق و بیمه دهیاری ها و .

صرف شود.

آیا با این مبلغ پول می توان خدمات و زیرساخت ها و مشکلات بهداشتی و معیشتی ساکنان روستا را مرتفع کرد؟ لطفاً فکری برای قشر ضعیف جامعه کنید مردم روستاها از دهیاران انتظار دارند.

علی اصغر احمدی سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: تنها شاخص در توزیع اعتبار برای روستاها بحث جمعیت آن روستا نیست؛ بلکه شاخص هایی دیگر از جمله پروژه های عمرانی و میزان بهره مندی از امکانات و سایر موارد نیز مهم است.

وی گفت: شاخص های اختصاص اعتبار به روستاهای سطح استان متفاوت است و در این زمینه براساس نیاز و رفع محرومیت ها در کنار سایر شاخص ها، اختصاص اعتبار صورت می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| احمدی: اختصاص اعتبار به روستاها تنها برمبنای جمعیت نیست

فارس من| احمدی: اختصاص اعتبار به روستاها تنها برمبنای جمعیت نیست